10 Eylül 2011 Cumartesi

XANAX


Duymak istediğimiz sözleri söylemeniz hiçbirinizi Aşk yapmadı. O öykülerden kimse mutlu bir kadın olarak çıkmadı... Kırmızı duvarlar kara kedi sever ve trene boşanmış kadınlar biner. Kanserin olacak olsaydım ben yine kanında kıvranmayı, kıvrılmayı, bükülmeyi seçerdim ki Habis urlar çok güzel uğurlar sevgilim... Hayatı yaşanmaz hale getiren ilk sebep sesin. Koca bir fransız masturbasyonundan öteye tek adım gidemeyen romantizminiz çizgi film karakterlerini bile güldürmekten ''öldürüyor''. Titrek, dengesiz, kısacası süper ahlaksız hal ve hareketlerinden ötürü dünya irinlerini kaderimizin içine püskürtüyor. Bu, tedavisi mümkün olmayan hastalıklar saçmamıza yardımcı oluyor. Aşk gibi, anne gibi, mezarlıklar ve belki limon ağacı gibi. Sıradanlaşan öfke nöbetleri ! Hayatta tek kalan hayal gücümse ben çok zarif bir şizofren olabilirim. Yine de söylemeden edemezdin, içimde ölen ordular var benim... Xanax tüm x'lerini de alıp y'yi bulmama yardım eder misin ? Derin uykularım kadınlığımın köşelerini kesip, ruhumu soğuk mermerlere yapıştırırkenmiligramlarını toplayıp beni dudaklarımdan öper misin ?
Bugün çok yağmurlandı ellerim...

Elif Yaren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder